• شرکت کاسپین حسابدار پارس
  • 021-91303119

برای پرداخت مالیات، یک ماه فرصت دارید

برای پرداخت مالیات، یک ماه فرصت دارید

برای پرداخت مالیات، یک ماه فرصت دارید

سازمان امور مالیاتی به صاحبان خانه و خودروهای لوکس که تاکنون مالیات خود را نپرداخته‌اند، اعلام کرد که تا یک ماه دیگر برای پرداخت مالیات فرصت دارند. در غیر اینصورت سازمان از طریق عملیات اجرایی و توقیف اموال آن‌ها، نسبت به وصول مالیات اقدام می‌کند. سازمان امور مالیاتی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پیرو اعلام مالیات واحدهای مسکونی گران قیمت و مالیات مالکان خودروهای با مجموع ارزش بیش از یک میلیارد تومان در اجرای حکم بند (خ) و (ش) تبصره (۶) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور، برگ اجرایی وصول مالیات مذکور برای مالکان واحدهای یاد شده که تاکنون نسبت به پرداخت مالیات متعلق اقدام نکرده‌اند، صادر و از طریق درگاه ملی خدمات الکترونیکی سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی my.tax.gov.ir به آنها ابلاغ و از طریق پیامک نیز اطلاع رسانی شده است.

پرداخت مالیات خودروهای گران قیمت
پرداخت مالیات واحدهای مسکونی گران قیمت

توقیف اموال منقول و غیر منقول بعد از اتمام فرصت یک ماهه

اشخاصی که مبلغ مالیات مذکور به آنها تعلق می گیرد، حداکثر تا یک ماه فرصت دارند با مراجعه به درگاه مذکور نسبت به پرداخت مالیات اقدام کنند. در غیر اینصورت از طریق عملیات اجرایی و توقیف و بازداشت اموال اعم از منقول و غیر منقول نسبت به وصول مالیات و ۱۰ درصد آن به عنوان هزینه اقدام خواهد شد.

همچنین، مؤدیان گرامی معترض به مالیات اعلامی از سوی سازمان امور مالیاتی می‌توانند در سامانه مذکور با ثبت “عدم پذیرش ” مراتب اعتراض خود را اعلام نموده تا به اعتراض آنها رسیدگی شود.

در راستای اطلاعیه جدید سازمان امور مالیاتی کشور و مهلت کوتاه یک ماهه ی پرداخت مالیات، کارشناسان شرکت کاسپین حسابدار پارس آماده ارائه خدمات مالی به شما عزیزان می باشند. در صورتی که برای پرداخت مبلغ مالیات اعلامی به صورت الکترونیکی به مشاوره نیاز دارید، و یا به منظور محاسبه میزان مالیات اموال خود با ما تماس بگیرید. حسابدار 119 با پشتیبانی 24 ساعته در خدمت شماست.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.