• شرکت کاسپین حسابدار پارس
  • 021-91303119

دموی آنلاین نرم افزار حسابداری سکان

لطفا مطالعه بفرمایید 

خواهشمندیم جهت استفاده از دموی آنلاین نرم افزار حسابداری سکان ابتدا با پشتیبانی شرکت تماس حاصل فرمایید تا اطلاعات کافی به شما ارایه شود 

پس از آن برای بازدید از هر نسخه روی آن کلیک کنید 

تلفن پشتیبانی 02191303119

دموی فول امکانات تحت ویندوز نرم افزار حسابداری سکان

لطفا مطالعه بفرمایید 

خواهشمندیم پس از دانلود دموی نرم افزار با پشتیبانی شرکت جهت نصب و راه اندازی آن تماس حاصل فرمایید  

تلفن پشتیبانی 02191303119

نرم افزار هوشمند سکان سیستمی بر پایه ویندوز است که می توان به صورت آنلاین و از چند نقطه مکانی متفاوت و حتی با استفاده از گوشی هوشمند از امکانات آن بهره مند شد. طراحی سکان به گونه ای است که دارای کاربری ساده برای افراد غیرمتخصص و همچنین هسته ای حرفه ای برای مدیران ارشد مالی و مالیاتی است. نرم افزار حسابداری سکان دارای ویژگی هایی است که در میان همرده های خود آن را به یک نرم افزار حسابداری برجسته و خاص تبدیل کرده است.   

فضای نرم افزار هوشمند سکان علاوه بر زبان فارسی قابل نمایش به زبان های عربی، کوردی و افغانی نیز می باشد. علاوه بر آن نسخه ارزی پیشرفته سکان با امکانات منحصر بفرد بسیار ساده و محاوره ای مبادلات همه ارزهای رایج جهان را پوشش داده و همچنین امکان بروز رسانی اتوماتیک تغییرات نرخ کالا از روی نوسانات نرخ ارز آن را به یک نرم افزار خاص برای بازرگانان تبدیل کرده است . بدون تردید یکی از ویژگی های هر نرم افزار حسابداری کامل این است که بتوان در هر حوزه شغلی از آن استفاده نمود. در سکان نیز شما می توانید بخش های فروشگاهی، صنعتی، پرسنلی، حقوق و دستمزد، رستورانی، خرید و فروش، پیمانکاری، پخش مویرگی،  گزارشات و بسیاری بخش های دیگر که لازمه حسابداری یک کسب و کار است را ببینید. علاوه بر آن سکان دارای سامانه پیام انبوه است که پل ارتباطی شرکت ها با مشتریان و بقیه مردم می باشد.

تیم تخصصی حسابدار 119 در شرکت حسابداری کاسپین حسابدار پارس با معرفی نرم افزار سکان در دنیای حسابداری تحولی بزرگ ایجاد کرد. زیرا تمامی ویژگی های نرم افزار سکان در کنار قیمت مناسب آن، توجهات مدیران شرکت ها را به خود معطوف کرده است. و با افتخار یکی از گزینه های روی میز آنها سکان است.  

دموی عربی نرم افزار سکان
دموی افغانی نرم افزار سکان
دموی کوردی نرم افزار سکان

نظرات مخاطبین

لطفا در صورت تمایل پرسش، انتقاد و یا پیشنهاد خود را در کادر زیر بنویسید.