• شرکت کاسپین حسابدار پارس
  • 021-91303119

تمدید مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل

تمدید مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل

تمدید مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل

ارائه اظهار نامه مالیاتی یکی از وظایف بسیار مهم تمامی صاحبان مشاغل می باشد. برخی از هموطنان همچنان آشنایی کافی با تنظیم اظهارنامه و تدوین مدارک مورد نیاز آن ندارند. به همین منظور سازمان امور مالیاتی کشور طی بخشنامه ای مهلت ارائه اظهارنامه را به مدت دو هفته تمدید نموده است. بنابراین مودیانی که نتوانسته اند اسناد مرتبط با حرفه خود را به سازمان امور مالیاتی تسلیم نمایند، تا پایان تیرماه 1401 فرصت خواهند داشت.

به موجب مصوبات یکصد و هجدهمین جلسه ستاد ملی مقابله با بیماری کووید 19، و با توجه به اوج بیماری کرونا در سال 1400، و ایجاد محدودیت برای اغلب اصناف، سقف فروش کالا و خدمات برای مشاغل و اصناف مذکور با تشخیص سازمان امور مالیاتی کشور در تبصره ذیل ماده 100 قانون مالیات های مستقیم برای عملکرد سال 1400 به 100 برابر معافیت موضوع ماده 84 قانون مالیات‌های مستقیم افزایش یافته و مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر عملکرد آن سال برای صاحبان مشاغل تا تاریخ 1401/04/31 تمدید می گردد.

مودیان می بایست با مراجعه به پایگاه اینترتنی سازمان امور مالیاتی اظهارنامه مالیاتی الکترونیکی را تکمیل و تسلیم نمایند. ثبت اظهارنامه 1400 برای کلیه شخصیت های حقیقی و حقوقی مشمولان قانون مالیات مستقیم و مالیات ارزش افزوده، طبق قانون، الزامی بوده. و مودیان مالیاتی می توانند طبق دستور العمل موجود، اطلاعات کارکرد شرکت، موسسه، کارگاه، فروشگاه و کسب و کار خود را وارد فرم نمایند.

هنوز موفق به ارائه اظهارنامه مالیاتی حرفه ی خود نشده اید؟ در این صورت، مشاوران ما در شرکت کاسپین حسابدار پارس با راهنمایی رایگان در این خصوص، نگرانی شما را برطرف می نمایند. حسابدار 119 در تمامی حوزه های مالی و مالیاتی همراه شما خواهد بود. با ما با شماره 91303119-021 تماس بگیرید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.