• شرکت کاسپین حسابدار پارس
  • 021-91303119

چرا با یک شرکت حسابداری قرارداد ببندیم؟

چرا با یک شرکت حسابداری قرارداد ببندیم؟

چرا با یک شرکت حسابداری قرارداد ببندیم؟

در هر بنگاه کاری یا شرکت هلدینگ و یا حتی یک مغازه ی کوچک، اولین فرد بعد از مدیر موسسه، حسابدار آن است. به این ترتیب می توان اهمیت حسابداری در شرکت‌ها و به عبارت دیگر اهمیت شرکت های حسابداری را درک نمود. مسائل حسابداری پیچیدگی و دقت خاص خود را می طلبد. و ازین بابت سپردن کارهای حسابداری به هر فردی، امکان پذیر نخواهد بود. اکثر شرکت‌های موفق برای مدیریت منابع مالی و امور حسابداری خود، چنین کارهایی را برون سپاری می‌کنند.

برون سپاری کارهای حسابداری، می‌تواند سرعت انجام کارها را افزایش داده و هزینه رسیدگی به امور را کاهش دهد. با نگاه واقع بینانه می توان گفت برون سپاری حسابداری، به عنوان یک سرعت دهنده عمل کرده و شرکت ها را در مقایسه با رقبا جلو می اندازد. مفتخریم اعلام کنیم که در شرکت کاسپین حسابدار پارس آماده ارائه کاملترین خدمات مالی و حسابرسی با پشتیبانی تمام وقت هستیم.

شرکت های حسابداری چه کاری انجام می دهند؟

با دانستن فعالیت یک شرکت حسابداری، در واقع اهمیت شرکت های حسابداری برای ما محرز خواهد شد. یک شرکت حسابداری متشکل از افراد مجرب و متخصص است که کارها و امور حسابداری را انجام می‌دهند. وظیفه اصلی این شرکت‌ها، انجام تمامی امور مربوط به حسابداری و مالی است. شرکت حسابداری با انجام کارهای مالی، سرعت روند پیشرفت کار شرکت‌ها را بالا می برد و به عنوان یک نیروی کمکی قدرتمند و ضروری، به شرکت‌ها افزوده می‌شود. در واقع یک اهرم شتاب دهنده محسوب می شود.

معمولا همه شركت ها به يك راه حل براي نگه داشتن حسابهايشان در زمان كسب و كار نياز دارند. يك شركت حسابداري، با ارائه خدمات حسابداري و گزارشات مالي به مشتريان خود این امكان را مي دهد كه خود را با شركت هاي ديگر و استانداردهاي موجود در آن صنعت مقايسه كند. همچنين شركت حسابداري اطلاعات مورد نظر را به صاحبان كسب و كار و مديران ارائه می کند. به این ترتیب مدیران شرکت ها می توانند تصميمات كاري دقيق تر بگیرند. که منجر به افزايش بهره وري شركت مي شود.

وظایف شرکت حسابداری در یک نگاه

  • گردآوری تمامی مدارک نقدی به صورت روزانه
  • تأیید صحت امضا، تاریخ، کد سرفصل و بررسی کلیه ضمائم ارائه شده
  • اطمینان از شرح جزئیات هر امر مالی با محتوای مدارک
  • بررسی مدارک پرداخت نقدی و بررسی اختیارات هر فرد در پرداخت
  • صدور کلیه مدارک مرتبط با حقوق پرسنل، مزایا، مساعدات
  • نگهداری لیست حقوق های پرداختی به صورت نقدی و غیرنقدی برحسب تاریخ پرداخت
  • نگارش و صدور لیست هزینه ها همراه با مدارک طبق دستورالعمل های داخلی شرکت ها
  • تفکیک سند و مدارک حساب های مختلف
  • تهیه گزارش از حساب های مختلف و تأیید بالانس آنها
  • بررسی کلیه حساب ها و مشخص نمودن اشکالات و مغایرت های آنها و تأیید تغییرات ایجاد شده با موافقت ریاست
  • کنترل کل حساب هایی که شرکت مورد نظر در بانک های مختلف دارد و پیگیری کلیه امورات آن
  • تنظیم گزارشات ماهانه از حساب های مشخص و طبق درخواست ریاست
  • کنترل کل اسنادی که در رابطه با کسری یا فزونی حساب ها هستند و سپس بررسی کامل آنها تا تسویه حساب و مشخص شدن وضعیت هر کدام
  • تحویل اسناد در موعد مقرر به شکل واضح و طبقه بندی شده به بایگانی
  • تهیه ترازنامه مالیاتی به شکلی دقیق
  • تهیه و تنظیم ترازهای مختلف به شکل اختتامیه و افتتاحیه
  • ارائه گزارشاتی مبنی بر منابع و مصارف به صورت ماهانه
  • تنظیم تزارنامه ماهانه مربوط به دارائی، بدهی و حقوق سهامداران شرکت

يك شركت حسابداري به مشتريان خود پيشنهاد نصب و راه اندازي سيستم حسابداري مناسب با كسب و كار شركت را مي دهد. که پیشنهاد ما به شما بعد از نرم افزار هوشمند نوید، نرم افزار کامل و بی رقیب سکان می باشد. استفاده از سيستم حسابداري كارآمد به شركت اين امكان را مي دهد كه اطلاعات مالي خود را در قالب گزارشات مالي رسيدگي و پيگيري كند. نرم افزارهاي حسابداري متنوعي براي كسب و كارهاي سايز كوچك تا بزرگ در بازار موجود مي باشند. شركت ها مي توانند توسط نرم افزار گزارشات مالي الكترونيكي تهيه کنند. پس از آن به شركت حسابداري خود ارسال نموده و شركت حسابداري اين خدمات را با سهولت و صرف زمان كمتر انجام دهند.

اهمیت یک حسابدار با تجربه و توانمند

آموزش حسابداران و وجود مؤثر آن ها در فراهم آوري اطلاعات مالي دقيق و قابل اعتماد اهمیت فراوانی دارد. تجزيه و تحليل اين اطلاعات یکی از ملزمات توسعه پايدار سازمان ها، دولت و مشاغل مختلف می باشد. وجود اطلاعات دقيق، اعتماد برانگيز، به موقع و مربوط به فعاليت هاي اقتصادي نه تنها لازم بلكه حياتي می باشد. اين اطلاعات مالي به وسيله نظام هاي حسابداري گزارش مي شود.

از اين رو تمامي كسب و كارها به يك مديريت مالي درست و موثر براي رسيدن به موفقيت نيازدارند. حسابداري از اصلي ترين مواردي است كه يك  كسب و كار در حال رشد به آن نياز دارد. كنترل حساب هاي دريافتي به تحليل رفتار مشتري به لحاظ بازپرداخت بدهي ها كمك مي كند. شناسايي مشتريان بدحساب، بودجه بندي دقيق، براي كشف ناكارآمدي دربرنامه هاي عملياتي، آگاهي از تغييرات بازار از طريق بررسي تغييرات ناگهاني در هزينه و درآمد فروش از جمله فوايد حسابداري هستند.

در انتها

حسابداری یک فعالیت اجتماعی و حرفه ای است که شامل منابع انسانی و غیرانسانی و تقابل بین این دو می‌گردد. تهیه سیستم های مالی، نرم افزار حسابداری، استفاده از حسابدار خبره و در مجموع اهمیت شرکت های حسابداری مالیاتی؛ حتی برای یک کسب و کار کوچک نیز ضروری است.

از آنجایی که قوانین، آیین نامه ها و بخشنامه های مالیاتی بسیار پیچیده است. این قوانین می تواند شما را سردرگم، گمراه و نگران کند. شرکت حسابدار119 با کمک مشاوران و متخصصین مجرب، حقوق مالیاتی شما را حفظ خواهد نمود. مراوده و پاسخگویی به ممیزان مالیاتی و حسابرسان و شرکت در جلسات رسیدگی مالیاتی در سازمان امور مالیاتی دلهره آور و نگران کننده است. ارائه اطلاعات اشتباه و عدم درک مفاهیم فنی ممکن است برای شما هزینه های مالی جبران ناپذیری به بار آورد. کارشناسان ما به شما در ارائه تمامی اسناد مالی به ممیزان و حسابرسان، تهیه لوایح و شرکت در جلسات هیأت حل اختلاف مالیاتی کمک می کنند.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.